Suck...

Jaa, jag suckar. Hinner inte med att blogga! Men jag hinner mycket annat, så jag får tänka på det viset... Livet är ju till för att levas, inte för att blogga... Eller hur? Va? Var det nån som sa näää?

I dag har jag lyckats snygga till i trädgårdslandet, ni vet där den "blå" rosen bor. Nu ser det rätt fint ut, och vi kan njuta av det lite till innan "frosten berövar Esters astrar dess gestalt". En promenad är också bra, och det blev av innan trädgårdsarbetet. Och, jag har avslutat ett mastodontjobb som jag aldrig mer tänker åta mig! Jädrar så skönt att det är klart! Eller har jag sålt skinnet innan björnen är skjuten nu? Kanske är det nåt fel nånstans? Hrmmm... Bort hemska tanke.
Sen har jag också ägnat några timmar åt att städa i min verkstad. Sortera kanske det hellre ska kallas. Och det behövdes. Lite ett och annat som hamnade i väskan till försäljning.
Och - jag har avslutat makens scrapalbum - som blev bra!

Nu kan jag med fog säga att vem katten kan hinna blogga när man hinner så mycket annat? Va?

Och ute lyser rönnbären...

Kommentarer
Postat av: Carina W Moa&Max+Trollet Tuva

Hej!

Tack så mycket för dina fina ord om min blogg.

Oj,vad mycket fint du gör,blir mäkta imponerad.

Håller på och testar Adobe fotoshop men det är ett myller av möjligheter.Skulle genom den försöka göra en snygg layout till min blogg samt lära mig sätta ihop tecknat med foton.Moa i min hand finns inte som stämpel skulle nog inte passa då hon måste ligga i min hand.

Men det skulle du nog fixa...!



Ha,det gott!

Hoppas vi hörs.

Ps:Lägger dig som länk hos mig,vill inte tappa bort dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback