Vänner!

Sillen (Silhouetten) och jag är vänner igen! Åtminstone vänligt sinnade till varann. Jag har satt mig in i "hur man ställer in linjernas egenskaper" - vilket inte var som jag trodde det var!
Som kryddan på moset så gjorde jag ett runt kort med bigad rygg, och om man vill, ett hjärta att skära ut på framsidan. Jag ville inte, utan skar ut kortet samt en del blommor i stället. Så här blev det:

image137
Bakgrunden är stämplad med vattenstämpeldyna, löven är stämplade med Hängla-löv. Grattis kommer från Inkywings om jag inte missminner mig.

Kommentarer
Postat av: betty

Läckert. Kul med ett runt kort, d ser man inte så ofta. Snyggt m rosa=)

2007-08-06 @ 07:24:39
Postat av: Kjellmathea

Nice security code. Does it work?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback