Taggad...

image131   ...Av Agneta! Tack för superlativen, de värmde gott i hjärtat!
Jag taggar vidare, och vill lämna en till Louise för att hon har utvecklats så otroligt mycket på kort tid! Särskilt i scrapbookingen tycker jag... Hon är inte rädd att prova nytt, eller ge sig i kast med lite större utmaningar. En cool kvinna dessutom!
Nästa tag lämnar jag till Chruss, som är en ständig källa till glädje och inspiration. Förutom alla fyndiga ordvändningar och all kunskap om "allt", så är hon en konstnär med förmåga att variera sig.
Och en tag till - den får Theresa, Pysselgumman! Hon är en mästare på detaljer, har stor fantasi och delar med sig av sina skapelser bl.a. i tidningen Scrapbooking m.m.

Om någon av de jag taggat inte känner för att lämna vidare en tag, är det förstås helt ok!


Kommentarer
Postat av: Chruss

TACK allra sötaste Elisa!

Postat av: Louise (vbg)

Tack, snälla Elisa! "Gulli" dig! Kramiz

2007-07-25 @ 22:18:08
Postat av: Theresa

Åhhhhhhh, tack så mycket snälla du! You rock too :) vilken underbar blogg du har... ska kika runt lite mer få se.
Kram från Theresa

2007-07-26 @ 22:46:18
URL: http://www.pysselgumman.se
Postat av: Mattiasmonica

Very impressed!

2010-02-10 @ 09:07:24
URL: http://mattiasmonica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback