Mitt i smeten...

"Polisen befarar att ett mc-krig ska bryta ut mellan Bandidos och Outlaws, rapporterar SR Ekot"
Just det... Och i dag när vi var på parkeringen på Ikea i Valbo så kom ett antal mc-poliser, några polisbilar med folk i skottsäkra västar, samt en helikopter - och även ett helt stort gäng mc-folk... Det stod Outlaws på ryggen! Både norska och svenska medlemmar. Många.
Vi skulle tanka, och det skulle även dom! Varför fotade jag inte? Ett jättegäng på mc, stora grabbar. Och så vi, ett strävsamt par med husvagn baketter bilen! Vi köade, tankade och körde därifrån. Så var det med det, och vi tyckte de såg rätt snälla ut. Men skenet bedrar sägs det, och vi får väl höra vart det bär hän!

Kommentarer
Postat av: Lisa - InkyWings

GAh - hua!!! Jag skulle nog inte ens tänkt tanken att fota... .då..... fast visst hade det väl varit en utmaning? Eller? ;-DDD
Kör försiktigt!

Postat av: louise

Tack och lov att du inte fotade :) Kör lugnt!!! Kramiz

2007-07-14 @ 23:17:23
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: netha

Hihi, jadu, jag tror kanske de ville bli fotade för jag tror de tycker de är coola. :-)
Fast nog inger det respekt alltid och man känner sig ju inte stor så det första som kommer över en är ju inte att gå fram och fråga om man får ta ett litet foto till albumet.
Ha en skön fortsatt sommar och njut av friheten.
kramis

2007-07-15 @ 08:52:54
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback