Knivigt!

Jag vill utfärda en varning för 10-kronorslådor! Alltså dom man är och rotar i för att göra fynd - små saker som man alls inte kan vara utan! Häromdagen stod jag på Coop och rotade i en sådan, och hade bara tur som inte skar mig på en laserslipad brödkniv! Inte bara en, utan två knivar fann jag i lådan, sedan rotade jag inte längre. Ryser vid tanken på vad som kunde ha hänt. Hur är man funtad när man lägger ned knivar i en sådan låda? Man kan ju ändå inte stå där och passa tills någon verkligen gör illa sig... För det är väl det som är meningen? Kanske räcker det att man får läsa det i lokaltidningen. Sorgligt.

I kassan blev de väldigt förskräckta, och det blev en omedelbar tömning av lådan. Även i fortsättningen kommer jag att titta och leta i sådana lådor, men väldigt försiktigt!

image123

Kniven på bilden har inget samband
med ovan beskrivna händelse!


Kommentarer
Postat av: Lisa - InkyWings

GAH!! Läbbigt!!!
Så kan man ju bara inte göra - lägga knivar löst!! Förhoppningsvis ett STORT misstag eller i värsta fall nån som medvetet lagt ner dom där för att jäklas? USCHA... kunde ju gått hur illa som helst.

Postat av: Chruss

Usch vad otäckt! Jag tror det handlar om folk som river runt och tar noll hänsyn - öppnar förpackningar och tittar eller så är det som här hemma, de handlar och kommer på att en sådan skulle vi ju inte ha och så lägger de det ifrån sig på första bästa ställe...
Brrrrrrrrrrrr, TUR att det gick bra Elisa!
kram

2007-07-19 @ 18:59:34
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback