1:a maj

En dag som började med regn... Ska det vara så? Nåja, i går var det desto bättre, slösande sol och varmt, och vi var nere på stranden här i Malnbaden utanför Hudiksvall. Njöt... Nu är våren kommen! 

Tänkte ladda upp några foton också, men si det vill inte macen göra! Inte på det vanliga viset och något annat vis känner jag inte till. Men jag får komplettera senare. Nu ska vi snart bryta lägret och dra iväg mot Gävle. Inte så långt att åka, och det är bra. Avkopplande och i maklig takt, precis det vi behöver!

Edit - några foton!

    

Kommentarer
Postat av: Carin Andersson

Hej Elisabeth och Leif!
Kul att ni är ute i husvagnen. Vill bara tala om att jag inteheller fick till mina bilder på min nya blog när jag körde Safari. Så tog jag Firefox i stället- och det gick bra! Test om det går bättre!
Kram från Carin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback