Utmanad...

Av Sussilull!

Jag för vidare till den som känner sig manad. Vet att många redan har svarat på frågorna, så du som inte har det och som vill - varsågod! Jag läser gärna!

1. Gör du kort eller scrappar?
Mest kort, men scrappar av och till.

2. Favoritfärg eller färger du använder?
Gillar naturfärger, brunt- beige - dovgrönt

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
Brads gillar jag!

4. Vilket är ditt bästa köp?
Bind-it-all-maskinen är det för närvarande!

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Ja, BGs Notch & Die tool

6. Vad för motiv scrappar/stämplar du mest?
Mina egna och gärna såna från Stampington

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa?
Scrapbooking m.m. och Ett Trykk

8. Favoritpysselblogg du brukar besöka?
Stämpelsnack mest

9. Vad/vem inspireras du av?
Svårt - jag kan gå igång på bara en detalj!

10. Om du fick 1000 kr. att handla pysselsaker för , vad skulle du köpa?
Kanske en Cuttlebug?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback