Award - tack!

Från Eva och från Agneta fick jag en award:


Den tackar jag för! Trots att min blogg numera inte innehåller så värst mycket skapande och att jag är dålig på att uppdatera, så lever den ju... Mitt galleri däremot, uppdateras nu och då!
På detta vis fungerar det: Kopiera bilden ovan och klistra in den i era bloggar och sen länka till mig samt nominera 7 andra bloggar som ni länkar till.
Vilket svårt urval, det finns så många härliga bloggar som jag besöker, inte bara scrappares och kortskapares. Utan också "vanliga", med funderingar över liv och företeelser.
Jag plockar några ur högen!

Eva Scrap

Carin A

 En liten tant

Lotten

Craft Critique

Viola

Created by the hand

Kommentarer
Postat av: Viola

Hi Elisa,

thank you so much for this award. You are so kind! Best wishes, Viola! :o)

Postat av: Lotten Bergman

Tackotack, men jag är så vansinnigt dålig på att återgälda sådana här. Kan jag få bjuda på vin, glass eller te istället?

2008-07-07 @ 16:30:09
URL: http://www.lotten.se
Postat av: Eva

Tack Elwa! en ära att få vara en i högen :) skojar bara...

jag håller med Lotten får jag oxå bjuda på ett glas vin istället? nej då jag ska försöka samla ihop sju... finns såå många!!

2008-07-07 @ 18:26:40
URL: http://eva-minabilder.blogspot.com/
Postat av: En liten tant

Men?!?!? Vilken ära!

Jag ska grubbla på återgäldandet men om jag går bet kan jag stå för lite mat till vinet du ska få hos Lotten och Eva.

2008-07-09 @ 18:33:08
URL: http://tant.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback