Ännu en utmaning!

Hörru Chruss... Men ok då, jag antar utmaningen! Detta gäller:
Länka till den som utmanat dig.
Berätta sju sanningar om dig själv.
Utmana sju stycken i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till den du utmanat

  1. Jag är precis den jag utger mig för att vara
  2. jag är lyckligt lottad i livet
  3. Jag är bra på mitt jobb
  4. Jag har fantasi och är kreativ
  5. Jag älskar mina barnbarn men blir väldigt trött av att umgås med dem i en vecka
  6. jag är gift med samma karl sedan 1969 (var du född då, ens?) och vill fortsätta med det!
  7. jag köper alldeles för sällan kläder... och är alltid lika förvånad att jag inte har nåt att sätta på mig.

Kan tänkas se ut som om jag är väldigt egotrippad, men nu är det så att jag har haft en väldigt trevlig vecka med många sköna inslag, och jag är helt säker på min sak - allt detta stämmer! Tror ni inte på det ändå, så protestera! Tja - då är det bara resten kvar - utmana sju personer. Här är dom:
Sara
Anna
Ingrid
Eva
Lena
Linda
Maria


Kommentarer
Postat av: Chruss

Joop, jag var född då när du gifte dej :-D
kram
chruss

Postat av: Louise (vbg)

Hallo! Ser att du redan har fått en "You make my day award" men du får en av mig iallafall :) Kramiz

2008-01-19 @ 00:11:42
URL: http://louisevbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback