Bloggfunderingar

Som jag har funderat... Hur ska jag göra? Jag är nog inte en bloggare, vilket jag misstänkt hela tiden. Men jag ville prova i alla fall. En god bloggare uppdaterar mycket mer frekvent än jag gör, och skriver intressanta och tankeväckande inlägg! Som folk läser och kommenterar. Själv har jag inte mer än kvidit fram några enstaka meningar och knappast några ögonbrynshöjare. Jag har framgångsrikt (tack ni läsare...) skrivit om Toaletter jag besökt och lagt ut en del kort jag gjort till beskådande. Men, det gör jag ju ändå i mitt galleri... Så varför ska jag ha en blogg till det? Efter funderingar hit och dit tänkte jag att jag lägger ner bloggen, den är ändå ingen större hit. Men sen tänkte jag att kanske jag skulle ägna den åt ett intresse som stått åt sidan länge - foto? Jag gillar ju att fotografera och sedan fixa och trixa med fotona i Photoshop. Så - bloggen får leva vidare, och då och då kommer ett foto att landa här. Sen får jag väl se på statistiken vart det bär, om det inte alls bär sig så att säga. Då lägger jag ner! För man ska alltid tänka "för vems skull gör jag detta", och jag gör inget som inte ger nån feedback alls! Edit: med detta menar jag att jag får veta att jag kan inspirera och ge lust och glädje till andra! Inte att jag vill samla beröm...
När jag får kommentarer som "Jag blir så otroligt inspirerad av att titta på hur du lägger bilder " så blir jag glad! Det ger mig kraft och inspiration att gå vidare, och det är nog den kommentaren som fick mig att komma igång och fundera på hur jag nu vill ha det med bloggen. Så tack för den!

Mina stämplade och scrappade alster kommer att finnas i
mitt galleri som förut.

Hoppas jag fortfarande får behålla några besökare här. På förhand tack i så fall! Väl mött!

Kommentarer
Postat av: Chruss

SJÄLVKLART!!! I'll be here!!!
Jag vet, det är svårt det här med bloggar men jag gillar verkligen det du skriver - det är allmänt och väldigt kul!
Kram!

Postat av: Ingrid - Inola

Jag är här och kikar var och varannan dag, men jag är nog lite dålig med att lägga kommentarer. Blev så glad när jag läste att du beslutat dig för att trots allt ha kvar din blogg. För mig är du så otroligt inspirerande både i ord och bild och du har verkligen förmåga att fånga livets små funderingar och sätta dem på pränt.

2007-10-15 @ 12:35:35
URL: http://inola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback