Låt hjärtat va´me´!

Efter en seg förkylning börjar jag återvända till det normala - men fortfarande sitter nåt kvar som gör ont i ansiktet och en envis hosta... Virus!
Med mitt vinsthjärta från
Inkywings har jag gjort ett shakerkort av enklare typ - man syr på overheadpapper på tre sidor, fyller med skrudelutt och syr ihop. Bara det, att jag valde väldigt små skrudelutter, och min lilla hobbymaskin tuggade envetet ihop det hela med mycket små stygn. Jag fick lov att plocka fram Dimensional Magic och stryka på längs sömmen och kanterna! Något mindre inkråm blev det ju till sist , men helt ok! Stämpeln är jag jätteglad över! Jag har stämplat den två gånger, en med Worn Lipstick och en med Brick Red, och sedan embossat.

73758-50

Kommentarer
Postat av: Chruss

Ahapp. Skruddelutt var det man skulle ha :-DDD
Fint kort Elisa!

Postat av: netha

Åh så fint det blev, jag har aldrig prövat detta med skruddelutter, men fint blev det. :-)
kramis

2007-02-10 @ 13:14:07
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Gjermundellen

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2009-09-18 @ 10:37:43
URL: http://gjermundellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback