Säg inget...

Schh... Säg inget, inte till nån! Men jag har dålig karaktär. Jag skulle inte, och ändå har jag... beställt en Bind it all. Fyller ju snart år, ursäktar jag mig med. Har inte köpt några kläder alls i sommar fortsätter jag argumenteringen. Går nästan aldrig på krogen... Inga barn hemma som får svälta... Ja ja, det räcker! Jag får köpa en!
Gläds med mig!

Förra veckan gjorde jag en liten minibok med taggar i, de är stämplade och med visdomsord på. Inget färdigt bakgrundspapper är använt, jag har bara stämplat och kladdat med distress, chalks och Moon glow spray. De ljusare mellansidorna är tänkta att skriva på. Ett "bara-för-att-kort".
Men så var det detta med inbindningen - i brist på annat använde jag plastspiral. Inte särskilt matchande!

image158

image159

image160

image161


Kommentarer
Postat av: Eva F

Vad snyggt det blir Elisa.
Skulle också vilja ha en sådan där meckapär men jag fyller ju inte år förrän i april nästa gång.
Men å andra sidan har jag namnsdag på julafton :-))
Kram Eva

Postat av: Eva F

Vad snyggt det blir Elisa.
Skulle också vilja ha en sådan där meckapär men jag fyller ju inte år förrän i april nästa gång.
Men å andra sidan har jag namnsdag på julafton :-))
Kram Eva

2007-08-24 @ 20:39:00
URL: http://evafre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback