Ett rent elände?

Alltså - jag trodde ju att jag hade ganska rent i köket efter två täta "moppningar" med den nyinköpta miljötrasemoppen! Jag såg ju hur golven blänkte och hur lorten hamnade i skurvattnet...
Men, sen kom den ångmopp från Tvins som jag beställt, och ställde allt på kant! Jag drog på ett av engångsöverdragen och ångmoppade i köket, och skulle sedan ta av överdraget för att vrida ur det lite innan jag fortsatte. Men hjälp! Kolla här!

Före och efter...
Egentligen skulle jag väl inte alls visa detta...
Nåja, jag drog i stället på det tvättbara överdraget i miljötrasestuk, och fortsatte städa. Och oj, vad det behövde tvättas sen, det överdraget!
Kan väl inte annat än vara nöjd med moppen...

Kommentarer
Postat av: sussilull

oj då....känns som en "man behöver samtidigt som man inte vill veta"-mopp.....

Postat av: netha

Känns som man måste städa innan man över huvud taget vågar sätta på den. :-)

Fast det kanske vore nåt härhemma!

2008-05-18 @ 08:11:06
URL: http://nethas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback