I väntan på en pizza

Fredag kväll, orkar inte laga mat. Blir något kulinariskt i morgon i stället. Väntar på en pizza, från ett ställe som vi inte provat förut - som utlovar stans största och dessutom godaste! Så visst blir det kulinariskt ändå! Och vi som alltid tar en Cappriciosa, tar nu en Alexandra! Vi vågar oss utanför ramarna...
Det är en timme och tio minuter sedan vi beställde, och nu ringer de och säger att snart kommer de... Hemkörning fler gånger? Näää...
I övrigt så är det lika skönt som vanligt med fredag, och snäppet bättre ändå. Har haft lönesamtal med chefen i dag, och skattat mig själv på skalan 1 till 5. Och kan man tro, jag tyckte mig ha femmor överlag! Det kan man kalla hybris. Ända till chefen påstod sig tycka likadant, då kändes det väldigt självklart! Vad det resulterar i för lönepåslag får vi vänta med att se... I påsen finns ju inte många pengar.

Och våren, den våren. Låter vänta på sig, men jag har ändå vädrat, tvättat och hängt undan några av de varmaste plaggen. Råkallt ute. Vi får nöja oss med en bild på fjolårets pärlhyacint här på bloggen:


Kommentarer
Postat av: Agneta

Pizza är inte så tokigt när man bara inte orkar. Hoppas ny stället, nya pizzan var bra :)

Så fint du har gjort det här, nya färger och ny header och allt. Jag blir oxå sugen på att göra något. ska bara....

Postat av: Sara - SaGam

pizza blev det för oss också. vackra rosor i headern!

2008-04-06 @ 15:40:03
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback