Resultat av spillbitarna

Här några ex av det jag gjorde av spillbitarna. Vi är hemkomna, avslappnade och utvilade, och ser fram emot nästa tur! Förhoppningsvis blir den redan på onsdag, med sikte på Valbo och fukttest av vagnen och så stämpelmässan i Gävle...

  Tre små kort gjorda med remsor av olika material/vitheter. En enkel stämpel över allt - Rhona Farrer

   Grattis till Karin på jobbet! Den lilla väskan går att öppna, är gjord av en tag. Tips från Scrappiz!

   Skepp ohoj...

  Higlight med bankad ölkapsyl, motivet limmat och täckt med Diamond Glaze

Kommentarer
Postat av: Agneta

Vilka fina kort du har gjort. Gillar det med kapsylen, den idéen ska jag spara i mitt minne :)

Postat av: Louise (vbg)

så mycket kul man kan ha med spillbítar. Gillade kortet men väskan :) kramiz

2007-05-13 @ 22:08:49
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: Chruss

Vad läckert! Sneglar fortfarande på min spillhög...errrhhhh...

2007-05-15 @ 21:43:54
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback