Visst ja...

Visst ja, jag har ju en blogg! Som jag sällan uppdaterar. Som blir mer och mer ointressant. Kan inte tro att många är här inne och tittar! Så - vad tänker jag nu göra åt det då? Rycka upp mig och börja blogga igen, uppdatera minst två gånger i veckan med ord och bild? Njaae... Just nu är det levande livet det som får gå först, här och nu i samspel med människor och händelser. Det känns bra mycket viktigare! Och av det som händer i här och nu, är det inte mycket som jag vill lämna ut i bloggen. Mitt skapande förstås, men det hamnar ju i mitt galleri...

Så det blir väl på det sättet, att bloggen får finnas kvar, men kanske inte uppdateras mer än nån gång i månaden.  Får jag så småningom ett större behov av att uttrycka mig så kan det ändras igen - men just nu är jag nöjd som det är! Du som brukar titta in här - lägg mig i mappen för bloggar man besöker sällan, men regelbundet!

image227


Kommentarer
Postat av: Chruss

Ahhh...jag får väl bevaka dej då! Synd - skanar dina kluriga inlägg och underbara foton!
Ha det GOTT!

Postat av: netha

Fniss, så får det bli, och ibland måste man ju reflektera och ta hand om sitt eget liv, så har jag med gjort ett par veckor.
Kramis

2008-02-14 @ 09:03:02
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback