Frågeutmaning!

Första gången jag är med på något sånt här:


Vilken svordom använder du mest?
Helvete

Äger du en iPod?
Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06.30

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Nej men så himla dumt det vore!

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Beror på fotografen!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Bilar  (med barnbarnen)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Vet inte, beror på hur mycket jag skulle vinna

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, jag själv!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Julmusik

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja

När var senast någon stötte på dig?
I morse - min man!

Vad åt du till middag?
Lax

Använder du huvtröjor?
Nä huvva

Kan du vissla?
Ja

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Ja

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
int´ nå

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Kanske, men det rör mig inte i ryggen...

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0611

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, när det fanns tillfälle!

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nää

Vilken film kan du alla replikerna till?
Finns ingen anledning till nåt sånt!

Äger du några bandT-shirts?
Nej

När flög du senast?
I söndags

Läser du för skojs skull?
Ja

Pratar du några andra språk?
Engelska, lite tyska och franska, samt spanska

Har du gråtit offentligt?
Ja

Har du en stationär dator eller en laptop?
Både - och

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Både - och

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Jag har en tatuering, och vill inte ha fler. Inte andra prydnader heller!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Spelar ingen roll.

Kan du kasta macka?
Nej

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej

Vad har du med dig in på bion?
Trevligt sällskap, att viska med ibland!

Vem var din favoritlärare?
Torbjörn Westberg

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Nä, jag vill bara ha min omärkta make!

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenska

Gillar du att flyga flygplan?
Ja

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Empati

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Ja, det finns ju något som heter personlig utstrålning

När sov du senast på golvet?
I ett tält i Indonesien, januari 2005, efter flodvågskatastrofen

Vilken är din favoritdrink?
Whisky on the rocks

Gillar du din boendesituation?
Kan inte bli bättre

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Gärna 8 timmar men 7 går också!

Äter du frukost dagligen?
Ja

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Inte alltid

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej

Vilken är din favoritfrukt?
Papaya och lime

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
60!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jaa

Tror du på liv på andra planeter?
Ja

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Minns inte!

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Det spelar ingen roll för mig...

Vad var det senaste du åt?
Lax

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatta!

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Efter mamma, och så Siv för att det var så fint! Det tycker inte jag!

Gillar du senap?
Ja

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Allt har en ände...

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja och nej

Sover du på sida, mage eller rygg?
Ambulerar

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Kan det vara Mata Hari? Nej, vet inte alls!

Har du någonsin köpt något från eBay?
Ja

Tycker du om att krama folk?
Ja.

Skulle du säga att du är trendig?
Nej

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Bli förvånad och kanske tacka ja om det var intressant och om jag inte ger fel signaler

Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Utseendemässigt - Chystal i Dynastin!

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
R2D2 - kan inte namnet på nån annan!

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?

"YOLANDA Min egen berättelse"

Tycker du att du är attraktiv?
Absolut!

Vad är du allergisk mot?
pollen och orättvisor

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Var och en agerar efter sin övertygelse, men jag hoppas utan att såra någon annan!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Jag äter inte kött

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vet inte

Kommentarer
Postat av: Olavkathrine

Big tnks for interesting and useful site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback