Bloggen död? Nej, den lever!

Men man kan nog undra... Jag gjorde nyss konstgjord andning och lyckades blåsa liv i den!

Nu är vi på turné, åker hit och dit med husvagnen på släp. Det är ett trivsamt boende och vi försöker göra korta dagsturer för att verkligen njuta och se oss omkring, och inte bara åka, åka.
Målet var mässan i Leksand, och där ligger ju också Insjön så nära - med butiker... I en härlig butik med saker från bl a Höganäs keramik fann jag två fina brickor som är gjorda för "skumpiga båtresor, mingel, frukost på sängen etc". Här i husvagnen passar de perfekt, och våra enkla plastmuggar från Ikea sitter fint i hålen! För inte kan vi köpa de tunga fina keramikmuggar med sarg på mitten, som egentligen hör till... Det passar inte i husvagn! Sedan blir de jättebra att ha hemma också tror jag.





Kommentarer
Postat av: Agneta

Det går ju i vågor det där med att uppdatera bloggen, känner igen det :) Men jag kikar in då och då :)



Fiffiga brickor, och snygga oxå! Bra köp till den fortsatta semestern.

Postat av: Ingrid - Inola

Så kul det var att träffas i Leksand - det var ju ett tag sen sist. Hoppas att ni får det fortsatt bra på er "road trip", du och maken. Här har det varit varmt idag, men jag har pysslat i skuggan på altanen. Onsdagar är min lediga dag, inte så dumt ... Kram!

2008-07-02 @ 18:05:31
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback