Skapande verkstad

Jag har utmanat mig själv att göra nåt av alla spillbitar och udda saker, och så här i husvagnen där jag har begränsat med material och möjligheter är det särskilt utmanande. Det har blivit några små kort, som jag visar om någon dag.
I övrigt har vi det så bra, så bra... Det är så otroligt skönt att vara begränsad, att inte kunna sno runt och göra sånt man "borde" göra! Bara ha det skönt och koppla av. Tänk att sova över åtta timmar utan att gå upp på natten! Det har jag gjort i natt...

Kommentarer
Postat av: Chruss

Jadu, egentligen skulle man sätta full fräs och ta tag i spillbitarna för de övermannar mej vid pysselbordet - högen krymper dessutom inte, det är det som är det värsta. Egentligen skulle man ha ett krav att göra ett kort/ATC av spillet direkt innan man hugger tag i nästa projekt...hmmm...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback