LO

I dag, lördag, har jag också gjort klar en LO. Jag är ingen van scrappare, och känner mig väldigt osäker... Fotot var jag nöjd med och ville framhäva, därav en enfärgad bakgrund. Och jag är ju ingen överdriven användare av dekor. Ni som tittar och har mer erfarenhet, ge mig kritik! Vad kunde jag ha tänkt på? Räcker det eller skulle jag ha haft mer dekor? Placering av foto? Jag vet ju att man alltid scrappar för sin egen skull, och ingenting är "fel", men det behövs konstruktiv kritik för att kunna utvecklas!


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Ojh så produktiv du varit! Kul idé med det fina "skrytalbumet", och korten är ju så vackra!
Ha det gott i sommarvärmen!

Postat av: louise (vbg)

LO'n är perfekt! Underbar! Kramiz

2007-08-06 @ 23:30:16
URL: http://louisevbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback