I denna sena kväll...

... har jag skaffat mig en blogg! Jag som aldrig... absolut inte... Nää! Nåja, vi får väl se hur det blir med ambitionen! Ibland saknar jag att skriva ned intryck och funderingar, sånt som kanske inte direkt platsar i ett mail till någon. Då kanske jag är glad att jag har en blogg? ;o)

Innan jag tog detta långa steg till bloggen, njöt jag av några timmar i min "verkstad". Har ju inte varit där på flera dagar! Själen måste få sitt.. Smakprov:

Attitude

Det var allt för nu - behöver lite sömn...


Kommentarer
Postat av: Angela

Vad kul att du har skaffat dig en blogg! Jag vet hur det är, skulle inte heller skaffa mig ngn blogg, men så vips en dag så hade man en... ;)

Postat av: Louise

Jaha, du har ramlat dit :-) Jag kikar väl in då och då och kikar efter vad du har haft för dig.

2006-09-12 @ 17:35:03
Postat av: Balderamy

God bless you

2010-01-22 @ 12:33:42
URL: http://balderamy.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback