I Åre!

Vilken fantastisk utsikt vi har från balkongen! Vacker i både sol och regn, som vi har fått uppleva. Här växlar det fort... Och så trivsamt vi har haft det, med nostalgipromenad och tur upp till Tott där jag en gång jobbade och bodde. Låter som om det var 100 år sen när jag skriver så! Mycket har förändrats, här byggs det i varje hörn verkar det som.

Här finns inte så många butiker, men ett antal present- och inredningsbutiker samt affärer med märkeskläder, på så liten yta... Jag har varit inne och gjort affärer på Åre hemslöjd. På hemvägen ska vi besöka Åre chokladfabrik, antar att det blir affärer gjorda där med...?!

Se här så fint här är! Jag gjorde en panoramabild, tyvärr var det moln som färdades och då är det svårt att få bilden jämn.
73758-5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback