På tur

Vi åkte runt i närområdet och besökte olika attraktioner under fritiden, i Uzbekistan. Bland annat ett ullspinneri där man tillverkade mattor. Man kan bli nödig då med, och vilja besöka en förrättning. Vi hade tydliga hänvisningar till befintlig toalett. Väl där stod vi länge och funderade på om vi verkligen var nödiga eller om vi kunde vänta… Stanken talade emot ett besök och känslan talade för… Jag bestämde mig för att jag måste, och det var ett toalettbesök som jag inte någon gång varit med om! Rena rama kryptan kom jag in i, och när ögonen vant sig vid skumrasket såg jag att jag skulle upp ca 6 trappsteg för att där göra mina behov i ett ”hål i marken”! Det var som att hamna på en piedestal för att uträtta sina behov! En underlig känsla, och miljön var så fantastisk exotisk! Underbart att komma ut igen kan jag säga.
Finns inget foto tyvärr, men här en bild från färgningen i spinneriet i alla fall.

73758-29

Kommentarer
Postat av: Uilac

Very resourceful, thank you dave


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback